TÁJÉKOZTATÓ: Vészhelyzet alatti működésünk
Tisztelt Partnerünk!
Ezúton szeretnénk mindenkit tájékoztatni, hogy számunkra kollégáink, ügyfeleink egészsége és ügymenetünk fenntartása elsődleges. Továbbra is elhivatottan azon dolgozunk, hogy a kialakult helyzet a lehető legkisebb szinten érintse működésünket.
A járvány kitörése óta óráról órára követjük az eseményeket, és minden tőlünk telhetőt megteszünk azért, hogy az ügymenetünk folyamatos legyen! Irodánk ügyeleti rendben nyitva tart, azonban kérünk mindenkit, hogy csak a legszükségesebb esetben jöjjön személyesen ügyet intézni. Kollégáink telefonon, emailen folyamatosan elérhetőek, a megszokott magas színvonalon állnak rendelkezésére.
Szerződések aláírása a vészhelyzet ideje alatt:
A szerződés aláírások folyamatosan zajlanak, azonban itt is törekednünk kell a lehető legkevesebb emberi kontaktusra. Az ügyvédi iroda pdf formátumban elküldi a Vevőknek a szerződést, ezután pontos írásbeli és telefonos instrukciót ad ki az aláírás módjáról. Az aláírt példányokat postai úton tértivevényes küldeményként kell visszajuttatni az ügyvédi irodának, ezután a beruházó képviselője is aláírja a dokumentumot. Az aláírás és a postai feladás tényét, esetleges észrevételeket emailben jelezzék az ügyvédi irodának. Amennyiben ez a folyamat nem megoldható, akkor kérjük keressék kollégáinkat telefonon.
Műszaki bejárások menete a vészhelyzet alatt:
A kialakult nemzetközi és hazai járványügyi helyzetre való tekintettel az V. ütem műszaki bejárásain csakis az ARB Invest Kft., - mint Beruházó – munkatársai, a kivitelező cég munkatársai és műszaki ellenőr lesz jelen. A műszaki bejáráson a Vevő által jóváhagyott tervek, árajánlatok, adatlapok, burkolási látványtervek szerint ellenőrizzük a lakást. A jegyzőkönyvbe rögzíteni fogunk minden műszaki hibát és el nem készült tételt. Az elkészült fotókat, a felvett jegyzőkönyvvel együtt minden esetben email formájában a Vevő is kézhez kap. A jegyzőkönyvet a kivitelező részére átadjuk, akinek a birtokba adásig a hiányosságokat és hibákat pótolnia/javítani kell.
A Vevővel a birtokba vételi jegyzőkönyv lesz a hivatalos átadás-átvételi eljárás, amelyben természetesen rögzíteni fogjuk a Vevő által tett észrevételeket is.
Birtokba adás menete a vészhelyzet alatt:
Az ARB Invest Kft. a kialakult járványügyi helyzetben is a Vevők érdekeit szem előtt tartva biztosítja a lakások birtokba adását.
Mind a IV. és majd az V ütemnél hetente 1 napon lehetőség van a birtokba adásra, bele értve az ingatlan hivatalos iratainak és kulcsának átvételét. A birtokbaadás időpontjának egyeztetésével azonos időben email formájában megküldünk a Tulajdonos részére egy nyilatkozatot, melyet kitöltve és aláírva kérünk visszaküldeni. Ez tartalmazza, hogy az átvevő nem érintkezett fertőzött személlyel és nem tartózkodott külföldön, illetve nincs az ismertségében külföldről haza térő polgártársunk. Az aláírt dokumentum emailen történő beérkezése után kerülhet sor a birtokbaadásra. A birtokba adás helyszíne a fertőtlenített értékesítési iroda, maximum 1 fő Vevő jelenlétében.
Reményeink szerint a járványhelyzet hamarosan véget ér, addig is a fent ismertetett ügymenet szerint járunk el. Amint javul a helyzet, úgy értesíteni fogjuk Önöket a változásokról, hiszen minél előbb szeretnénk megtekintési lehetőséget is biztosítani az aláírás előtt.
Az építkezés a megszokott módon, azonban a higiéniai előírások betartása mellett halad tovább, kiemelt figyelmet fordítunk az ott dolgozók higiéniás körülményei és egészségi állapotára.
Ezúton is tisztelettel köszönjük közreműködésüket, jó egészséget kívánok!
Üdvözlettel:
Dr. Ináncsy Ernő
Az ARB Invest Kft. ügyvezetője